Promenad

Var ute på promenad med Nina och Cecilia idag, det var trevligt med lite sällskap, man har ju nån att prata med lixom, annars knallar man runt där själv och pratar bebisspråk med Liam..hihi! Vi gick en väng till centrum oxå, Nina köpte en snygg skinnjacka, guud, jag är så sugen på att shoppa ,kläder till mig själv.. men ska vänta ett tag till, sen på sommaren kan jag börja handla igen! Tjejen i affären sa att det är en vårjacka och hoppas våren är på g, nu kollar jag ut och konstaterar att så var inte fallet, snön fullkomligt vräker ner, vad e det här för vår??

Liam sov fyra timmar på raken, rekord..direkt när vi gick ut  somnade han och fortsatte även under tiden vi var hos vettisen med Chivas, pensionären skulle ju bli vaccinerad! Sen när vi kom hem gick Chivas snabbt ur buren, han hatar den så mkt, så gick Snowy fram till honom och kollade typ vem är du..hahaha, dom har så dåligt minne alltså!

Skickade iväg K till affären för att köpa lite gott till kvällen, det är ju trots allt final i lets dance..usch, det var en dålig bortförklaring för att få äta gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0