Pizzatime

gud så gott det var, gula villans pizzor e bäst i världen, dessutom var det första måltiden jag har ätit sen förlossningen då jag kunnat äta medan Liam sover, annars har han alltid varit hungrig precis när jag ska börja äta!

Nu fortsätter friidrotts-em.. och Liam är fortfarande inte intresserad..skumt, han borde ju ha fått mina gener och gilla det här..nee, då..dom får inte kolla på tv när dom e så små så det är bara bra att han sover!

Ikväll tänkte jag sola oxå, det e min lilla egentid som verkligen behövs! Måste också plocka ögonbrynen, dom växer snart ihop i mitten..höhöhö!

Hann plocka undan här hemma och K dammsög, så nu är det rent och fint... Imorn kommer Maria och Katja och fikar, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0