Piercing

Ska ner till centrum nån dag nästa vecka och visa upp min navel, hade ju piercing där innan graviditeten men sen tog jag ut den ungefär i mitten av graviditeten eftersom den blev irriterad av dom där jäkla mammabyxorna.. Nu vill jag ju gärna ha tillbaks den så jag måste kolla med dom om det går att sätta en ny där eller om jag måste vänta..vet ju inte om hålet har läkt ordentligt ännu! iofs vet jag inte vilka pengar jag ska pierca mig med direkt, det e ju inte det första man ska lägga sista slantarna på kanske! Funderar på att ta ett extrajobb på helger, men Liam helammas ju så jag tror inte det skulle funka så bra, vilken arbetsgivare tycker att det är okej att gå iväg var tredje timme för att mata sin bebbe lixom..??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0