Övningskört idag

wow, det var lika roligt som sist, tyvärr så var senaste gången alldeles för länge sen, men nu ska det tas körkort, punkt slut! Hade glömt bort allt jag lärt mig för några år sen, men kom på allt väldigt fort igen, alltså kan jag inte ha lärt mig så mkt sist..hihi, vi körde bara tre ggr tror jag så det är inte så konstigt.. mamma och pappa var hos oss och kollade Liam medan vi var borta och när vi kom hem och jag tog honom i famnen hade han en så arg min så det var helt sjukt.. haha, dom kan redan när dom är små!

Har sorterat alla bebiskläderna nyss, de som är för små åker upp på vinden imorn, passade samtidigt på att sortera mina egna kläder, alla mammakläder är ett minne blott nu, dom åker oxå upp imorn.. sen ska jag ta ner alla mina vår/sommarkläder, ååh, vad jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0