Om man skulle sova snart

Det vore det smartaste att göra, vet ju hur nätterna har varit här den senaste tiden..

Fick en body av Maarit till Liam där det står " sover inte jag, sover ingen"'... så sant så sant! Eller inte helt sant, K verkar ju kunna sova ändå..men han har ju inte heller den där modersinstinkten som jag har, måste hela tiden ha koll över min son så han har det bra, klart K oxå vill att han har det bra och vaknar han på natten försöker han ju fixa åt Liam men han vaknar ju inte av minsta lilla direkt som en annan gör!

Imorgon ska vi ut på promenad efter frullen, gick ju en timmes promis idag oxå, det är bra, kilona kommer rasa av mig..hihihi! Nee, jag går ut för Liams skull, så han får frisk luft, dessutom sover han helt underbart i vagnen!

Träffade en arbetskompis i centrum idag, hon skulle ha barn en månad efter mig men hade fått en vecka efter, en son även där, trodde hon skulle få flicka men icke..

Natti natti nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0