Natten som gick

åååhh, fick sova jättelänge inatt, vi gick visserligen upp redan halvåtta men efter frullen gick vi och la oss igen.. jag måste ha varit riktigt trött inatt för helt plötsligt vaknade jag av att jag kände att Liam åt för fullt, hittills har jag ju alltid vaknat innan han börjar äta, fast det där funkade ju lika bra =)

Konstigt det där med blöjbyten på natten, så fort man fått på honom en ren blöja så tar det en minut, sen är det bara att byta igen, vi var uppe båda två och bara skrattade, vad ska man göra lixom?

Nu måste jag ta hand om lilla Shrek som bara knallar runt här och är helt hysteriskt kelig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrutten vet vad han vill ha...MAT!!! haha...

Bra att han hittar dit själv.



Pussa och kramar från faster

2009-03-04 @ 11:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0