Nagelklippning

Funkade ju hyfsat iaf, trodde jag skulle skada Liam men det gjorde jag inte, det var inte så svårt att klippa som jag trodde, fast han har ju mycket för sig med sina armar och gillar inte när man håller i fingrarna, men det måste ändå göras, han ska inte ha chansen att riva sig själv i ansiktet.

Idag gick vi en timmes promis igen, sen åkte vi till maxi och handlade och så har vi ätit lite lunch. Liam har sovit över tre timmar, och bara fortsätter, tycker han kan vakna snart så han får mat och sen kan vi oxå sova, har iofs hunnit laga linssoppa till nästa vecka och plockat undan lite så det är ju bra.

Inatt kunde jag sova rätt bra, har kanske så småningom börjat lära mig att bortse från harklandet, men är fortfarande så trött, eller seg rättare sagt, känns som jag har festat riktigt hårt och är bakis!

Liam har fått några utslag i ansiktet, sånt som tydligen är normalt när dom är små, mycket som är normalt verkar det som.. ändå kan man ju inte låta bli att undra ifall det är nåt konstigt..hihihi! Hönsmamma här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0