Morgondagen

Imorn ska vi till Ks föräldrar och fira hans mamma, hon fyller år.. men det är först vid tre, undrar vad man ska hitta på innan det? Ska nog iaf ta en promenad i snöslasket eller vad det nu är ute på vägarna imorn, det får bli en överraskning.. Ska nog sola oxå, gjorde aldrig det idag!

Sen är det ju earth hour mellan 20.30-21.30, då ska man släcka alla lampor va?? Eller är det tvn oxå..det vore ju inte bra, för robinson kommer då..får man släcka en annan tid kanske? Nee, nu var jag larvig, tvn kan ju inte styra ens liv sådär..robinson kommer säkert i repris ändå..nej, men nu kom jag på mig själv igen.. tvn styr mitt liv..aaahhh! Det var ingen bra upptäckt.. Fast Liam styr ju ändå mer än tvn.. huh, tur det!

K e för härlig alltså, jag satt och skrattade åt nåt på..återigen..TVn.. Gaaaaahhh, ska sälja skiten.. iaf, så hängde han inte med för han höll på med nåt annat, då frågar han mig vad det var, då fick jag ju berätta hela grejen, men det blir ju inte alls lika roligt!

Nu ska jag fortsätta med mitt...eeh, tänker inte berätta vad det är ens...svårt att gissa.. hoppas det finns nån bra film att kolla på åtminstone..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0