Mina killar..

...bara sover och sover, men jag kan lova att om jag lägger mig ner för att börja sova kommer Liam garanterat vakna och vilja äta! Så jag kan lika gärna göra nån nytta, tex. läsa andras bloggar.. viktiga grejer det där! Nee, men jag borde rensa lite här hemma, har ingen lust att göra det bara, är söndagslat, skulle nog må bäst av att bara sitta och lalla mest hela dan, fast nu när jag tittar ut på tomten så blev jag sugen på att gå ut och kratta ihop lite löv och sånt som finns där, ska bli spännande att se vad som växer där sen på sommaren, vet ju att vi har buskar och träd men vad som finns i dom, det har jag ingen aning om! Ett är iaf säkert, jag ska plantera massa jordgubbar där, eller inte jag, mamma som har gröna fingrar får ju såklart komma och hjälpa mig.

Måste även köpa trädgårdsmöbler och några fler blommor hit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0