Migränjäveln

ååhh, vaknade imorse med migrän..fyyy så jobbigt, och nu har man ju Liam att tänka på oxå, förr var det ju bara att lägga sig och sova men nu var det annat, som tur är så var han trött på morgonen efter frullen så jag fick iaf sova en halvtimme och sen slumra till flera ggr fram till elva, nu försöker jag sitta upp, det känns nästan bättre såhär! Vid halvtre vilan är det jag som måste sova med honom...sen kanske vi tar en sväng till affären, om jag pallar, tydligen är inga gångvägar plogade och med världens migränhuvudvärk vet jag inte om jag orkar kämpa med att putta vagnen i snön!

Gick ner till vardagsrummet efter sovandet och såklart hade nån av katterna lyckats välta våran vattenkanna som var på bordet, så alla broschyrer från BVC samt några tidningar och duken på bordet var genomblöta, tur tur tur att inte våra datorer blev förstörda, eller kameran som oxå låg där, kändes ju som att det var tvunget att hända nåt sånt här just då jag har migrän... Sen så skule jag byta blöja på Liam och då lyckas han ju såklart kissa när blöjan är av, alltså var det bara att börja torka upp det och fixa... Karma eller vad? Jag måste ha gjort nåt hemskt..

Nu är K hemma iaf, så han kan ta Liam så jag får sova lite.. är helt slut, börjar verkligen märkas att man inte sover tillräckligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0