Melodifestivalen

Satt och slökollade lite på det, tycker nog inte att rätt låt vann men den var ju betydligt mycket bättre än Ugglas, var lite rädd där att den skulle vinna!

Idag har vi varit ute på vift mest hela dan, var förbi faster och kusin en sväng, sen en snabbis förbi Liams farmor och farfar, de hade gäster så vi gick bara dit för att "visa upp" lillkillen.. hahaha, känns som han e nåt pris man vunnit som sen ska visas upp, men dessa gäster är Ks gudföräldrar och dom hade köpt present så det är klart man åker och tackar!

Huu, jag ska försöka klippa Liams naglar men jag vågar inte, tänk om jag råkar klippa för långt in så han får ont..usch, hemska tanke, nu sover han visserligen och skulle nog inte vifta så mycket med händerna, men kanske skulle jag ändå ta det imorn när han är vaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0