Magknip

Stackars Liam, han hade sån magknip inatt så det var nåt helt sjukt. Han vaknade med två timmars mellanrum hela natten och jag trodde först han va hungirg, men nej, åt pyttelite och sen hade han bara ont.
Vi gick upp efter sju för hela familjen var ju vakna, K åkte till jobbet och Liam somnade i min famn, sen har jag ringt försäkringskassan och efter det gick vi till centrum, handlade lite grejer och gick hem igen...det var helt underbart fint väder men det blåste så jag kom nästan inte fram i uppförsbackarna!

Nu tänkte jag städa i bastun och toaletterna, sen måste jag säkert sätta på en tvätt och jag är ju så supersugen på kaffe men försöker dricka mindre iom att hans magknip kanske orsakas av det!

Oj, hörde just att våra bästa år kommer börja sändas 10.30, hum hum, nu blir ju våra rutiner helt nya, vi brukar försöka komma iväg vid tio varje dag men nu går det ju inte! Fast samtidigt är det bra för då kan jag sova med honom redan vid tolv-ett när jag annars sitter uppe för att kolla på det här programmet, riktigt långkörare, det är ju inte direkt så att man missar nåt om man skippar att kolla ungefär ett halvår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0