Kvinnodagen

Det har firats rejält här hemma..eehh, nee, faktiskt inte, tycker det är mest larvigt, finns det dagar för män oxå? Och barndagar, eller är det som min pappa säger, resten av dagarna är män och barndagar?

Igår fick jag frukost i sängen, tror K tyckte att jag behövde det, var ju så trött efter att bara ha sovit max  4 timmar. Denna natt var mycket mycket bättre, som vanligt så somnar Liam först vid ett men sen sov han tre timmar, åt och sov tre timmar igen, sen var han vaken kanske en timme där och var allmänt mysig, sen somnade han och vi sov till elva..så hemskt skönt! Han lyssnade när jag sa att det var kvinnodagen och det betyder att mammor ska få sova..hehe!

Var en sväng till affären oxå, skönt med lite frisk luft.. Nu sover Liam och jag kollar på sista dan av friidrotts-em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0