Jävla kärring!!!

Alltså va fan e det med folk?? Måste dom lägga sig i saker dom inte har att göra med..?
Var på BVC nyss, allt gick bra och han växer precis enligt kurvan, hade vuxit en cm på längden så snart är 56 kläderna för små..ujujuj! Sen så hade han gått upp till 4370 g. Så på en vecka var det hela 240 g mer..turbobränslen fortsätter komma med andra ord.

Sen efter så satte jag mig för att mata honom i väntrummet, då sätter sig en kvinna bredvid mig och börjar titta massa, för att slippa fläka ut tuttarna hade jag satt en jacka över, hon fortsätter titta och jag tänkte att vad e det här för nåt.. Sen vräker hon ur sig att jag minsann borde öppna upp så att det är bättre luft för bebisen, nu blir det för varmt och då äter han inte, men om jag öppnade upp tröjan mer och tog bort jackan så skulle han äta mkt bättre och somna snabbare, eeh, jag minns inte att jag bad henne om råd?? Då sa jag att jag tänker inte sitta här och visa upp mig, han äter som han ska ändå! Hon var från nåt annat land, vet inte om man där brukar gå fram till främmande människor som ammar sitt barn och ge massa råd, hon fortsatte ju stirra hela tiden jag matade, borde frågat henne om hon ville se mina tuttar eller vad det var frågan om..men då hade jag väl fått en polisanmälan mot mig.. Tur jag höll käften kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0