Jag vill sooooova

Nu börjar jag bli riktigt trött.. direkt efter förlossningen kommer jag ihåg att jag var superpigg fast jag inte hade sovit på säkert 30 timmar.. adrenalinet pumpade ju så det e inte så konstigt. Nu en vecka senare skulle jag behöva lite av det där adrenalinet...huu, vad jag är trött. Liam sov så sött igår kväll när vi kollade på tv, sen när vi skulle gå upp och lägga oss var han piggast i hela världen, så det tog nästan tre timmar innan han till slut somnade, jag vill inte ge honom napp ännu så man får bara snällt ligga/sitta och amma... Sen när han väl somnade behövde jag såklart byta blöja på honom, då vaknade han igen.. preis när blöjan var på hörde jag suspekta ljud, blöjbyte igen! jisses...

Sen sov han riktigt gott i fyra timmar och sen tre timmar efter det, ändå rätt bra faktiskt! Men nog är jag trött!

Tog på honom en ny body när vi vaknade och sen efter amningen lyckades han självklart kräkas ner den..samma sak hände igår precis innan vi skulle gå ut, småbarnsliv, jag säger då det..blir mycket tvätt!

Ska ringa BVC, dom ska ju komma och göra hembesök, jag skulle ha ringt direkt när vi kom från BB men dom har så dåliga telefontider så det har inte gått, dessutom visste vi ju inte ifall vi skulle behöva stanna kvar på sjukan och nu när vi inte behöver det får dom gärna komma närhelst dom känner för..måste bara städa här, vagnen drar in så mycket smuts i hallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0