Ingen respekt

fyyyyyy f-n.. så e det bara! Var ju i centrum i lördags, inne på apoteket så står en man och han son, jag går in i en gång där och dom möter mig i gången, då ställer dom sig och vill och tycker att jag ska flytta på mig, det är ju väldigt mkt lättare såklart för mig att flytta på mig med vagn och grejer än för dom som har två friska ben var..fyyy!

Sen ställer vi oss och väntar på hissen, en man sitter i rullstol  framför oss, han åker in i hissen ovh då får ju inte vi plats, då väntar vi på hissen en meter ifrån dörrarna, då kommer två kärringar och ställer sig framför och trycker på knappen, bra att dom tryckte tänkte jag, hade ju inte hunnit än..  sen när hissen åter var nere så tränger dom sig in före oss och ställer sig brevid varandra mitt i hissen,...jag går in med vagnen men får såklart inte plats eftersom dom verkligen ställt sig MITT I.. då blir jag tvungen att vända på vagnen och hålla på där istället för att dom kunde ställt sig på ett annat sätt och jag hade kunnat ställa mig närmast väggen med vagnen och då hade ännu fler människor fått plats också.. jag fattar inte hur man tänker, är det bara "jag själv" som är viktig i detta samhälle?? Dessa kärringar som jag vil kalla dom var iaf såna som bara tänkte på sitt eget bästa.. kan tänka mig att dom aldrig nånsin kommer göra eller har gjort en god gärning, karma karma säger jag bara...kommer en dag då dom skulle behöva hjälp men inte får det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0