Ingen reklam tack!

ojojoj, gick ut en snabbis i foppatofflor och linne för att hämta posten, kallt och för jäkligt var det men ville ju se om vi fått nåt roligt med posten, det var ett vettigt brev, resten var ungefär 8 ton reklam, jag vill egentligen inte ha reklam men har just märkt att dom ofta har bra erbjudanden i mataffärerna som man inte skulle veta om ifall man inte fick reklamen, dessutom får jag ju nåt vettigt att göra på vardagarna, visst, vettiga sysslor har jag redan men menar att jag då har ett mål med mina promenader, annars vandrar vi bara runt i området och det känns inte lika kul! Vad kan man hitta på mer att göra med en bebis som är en månad gammal? Vill gärna gå nån annanstans än bara mellan hemmet och de olika mataffärerna i området! 

Kommentarer
Postat av: neea.*

sv; haha så du menar att mataffärerna inte är ett meningsfyllt mål för dagen =P



jag handlar faktiskt en del på h&m... men mest blir det nog åhléns, mq, monkey.. a.. lite överallt. försöker undvika gina tricot eftersom de är total gina-hysteri i linköping :S haha



var köper du själv kläder? om du handlar så mkt nu med lilla bebisen =)

2009-03-23 @ 18:05:36
URL: http://superlavly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0