helvetes skatt..

Trodde jag skulle få tibax lite pengar som jag alltid brukar, men nej nej, ska betala..o inte vikken struntsumma som helst..utan 20 000 nåt.. guuuud, mitt jobb har bara dragit 24% i skatt, hur kan det komma sig?? Förra året drog dom åtminstone 28%.. jag har inte bett dom dra mindre heller, nåt måste ha blivit fel..men det var ju inte direkt nån rolig överraskning! Så imorn e det jag som ringer lönekontoret och gnäller! Kanske skulle starta med min fattigblogg trots allt, nu e det bara spara varenda slant så jag har råd att betala sen i november eller hur det nu blir!

jaja, nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla på Rosing, sen e det ju desperate..wiihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0