Första fikat ute

Idag gick vi då en promenad när K kom hem, det var så varmt ute så man kunde nästan gå i linne, eller njaa, inte riktigt, det var nog mer önsketänkande, hade garanterat blivit sjuk om jag hade gått i linne... Sen när vi kom hem fick jag den briljanta idéen att fika ute på våran framsida, sagt och gjort, vi satt där en timme medan Liam sov i vagnen bredvid oss, mysigt! Blev så bruuuun oxå..mmm, helt klart! Solen kanske inte tar ännu men det var iaf underbart att sitta där..

Hade ju tänkt städa här när Liam sov på dan, hehe, trodde jag ja..han sov ju ingenting, har fortsatt med detta märkliga beteende hela kvällen, nu när jag började dammsuga på högsta volym somnade han på en gång, har bara övervåningen kvar, borde ta och fixa det lite fort nu så kan jag göra annat sen, det kommer ju lyxfällan och grejer sen.. måste även duscha, huh, det blir varmt när man städar!

Imorn ska jag ut och gå en promenad med Nina, hon bor här i närheten och fick en liten flicka innan jul, kul att ha lite sällskap ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0