Duktig flicka

Om man skulle ta och få i sig lite mat.. K stekte fisk och jag tog rostade mackor lite innan, kanske kan vänta med fisken ett tag. Har hunnit med att sova dagssömn, sätta på en tvätt, fylla diskmaskinen och mata Liam.

Skulle åka och hälsa på på jobbet med Katja men hon kan nu på tisdag och jag tror det blir lite väl tidigt, Liam är ju bara tre v gammal då och med alla snoriga, magsjuka barn så vill jag inte ta den risken att han smittas där, dessutom har vi BVC då oxå.

Imorgon tror jag att vi går till sopstationen och tillbaka bara, dagens promenad till centrum tog på krafterna rätt hårt, det är ju inte så att det var direkt plogat nånstans, katastrofalt svårt att ta sig fram på vissa ställen, så nu känns det både här och där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0