BVC

Idag ska vi iväg till BVC och väga Liam, måste gå på öppna mottagningen så vi får väl se hur länge man får sitta där och vänta sen! Ska även handla lite mat när vi ändå är ute på vift. Tänkte kanske kolla in på öppna förskolan när vi ändå är precis brevid, på tisdag eftermiddagar har dom öppet bara för 0-12 månaders bebisar, ganska skönt skulle jag tro, så man slipper det där springet som femåringar har i benen!

Nu ska jag passa på att städa lite, igår plockade vi undan men nu när Liam sover och jag inte gör det kan jag lika gärna göra nån nytta istället för att surfa runt på nätet bara.

Sen ska jag även göra en ordentlig månadskalkyl på alla räkningar vi har samt kolla hur jag ska börja ta ut föräldrapenningen, usch, det låt så vuxet!

Ikväll är det även min egentid, sola sola sola!

Kommentarer
Postat av: Chris

Det är en smärre chock, att man själv måste bli vuxen helt plötsligt när man blir förälder... ;)

2009-03-17 @ 11:44:02
URL: http://clogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0