BVC på hembesök

Idag kom BVC förbi oss på hembesök. Dom vägde Liam och han har gått upp massa, från födelsevikten har han nu gått upp 200 g, äter duktigt med andra ord. Han sov besöket igenom så vi pratade lite om hur allt känns och hon berättade lite om vad dom kommer göra på dom kommande besöken mm, fick även ett kilo broschyrer av henne!

Innan det var vi på en timmes promenad ute i friska luften, så härligt!

På vägen hem passerade jag ett dagis, det stod tre killar i fönstret varav en viknade och en annan lipade åt mig..hahaha, bra uppfostran! Jag lipade dock inte tillbaka utan vinkade glatt och gick vidare, sedan mötte jag en äldre tant, hon ville såklart kolla in i vagnen och frågade hur gammal Liam är, sen frågade hon oxå om hon kunde få skjuts..hihiih! Knasig, men trevlig, sen klappade hon mig på axeln och önskade lycka till! Gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0