BVC igen

Kom precis hem från BVC, Liam har vuxit massa igen, väger redan 4130 g och hade vuxit en halv centimeter på längden oxå, märks ju skillnad såklart :P

Natten var helt okej, förutom att jag inte kunde somna, var väl så övertrött efter gårdagen så när jag äntligen fick gå och lägga mig vid tio och Liam sov för fullt så kunde jag bara inte sova..det är ju helt sjukt! Börjar bli som Liam, när han är jättetrött blir han grinig och vägrar sova.. Då ska han ligga och titta på allt möjligt och hålla på med annat!

Har hunnit byta lakan idag, tänkte laga linssoppa men kom sen på att det ska ju koka minst två timmar och det hade jag inte hunnit vakta för vi skulle ju iväg, det får bli kvällsaktiviteten då!

Liam har börjat få magknip och jag läste att man bör undvika mjölkprodukter och kaffe bland annat..hallåå, det är ju det jag lever på.. Hur ska det här gå?? Får helt enkelt återigen minska på kaffedrickandet, vet bara inte vad jag ska ta istället!

Nu är det nog nån som är hungrig här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0