Börja träna

Nu har jag läst att man får börja träna lite lätt 6 veckor efter förlossningen, alltså får jag snällt vänta 4 veckor till! Sen om man ska gå på hårda pass som spinning eller liknande är det 3 månader efter förlossningen... ujujuj! Då e ju sommaren redan här, eller nja, nu har det ju snöat ungefär en meter idag så det dröjer nog innan våren ens kommer!

Simma borde man ju få börja göra om en månad tror jag, det kan inte räknas som hårdträning, alltså om man simmar som jag gör!

Undrar hur det var med pilatesen? Ska kolla i min bok, vill verkligen börja göra något snart, blir tokig av att bara gå hemma och inte göra nåt, städa och sånt tänker jag inte göra varje gång Liam sover, jag vet att jag också borde sova då men jag har kommit fram till att det bästa för mig är att sova en gång vid halvtre då han sover i två timmar, sen om jag känner att det inte räcker får jag lägga mig med honom fler ggr, men en av gångerna han sover är vi ju ute på promenad och där är det inte så lätt att läga sig och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0