Sol du underbara sol

Denna veckan har vi ägnat åt sol och slappa aktiviteter,  jag har solat, Liam har legat i skuggan och lekt, måste se rätt roligt ut, jag försöker göra allt för att ligga i solen med så många kroppsdelar som möjligt samtidigt som jag leker med Liam som ligger i skuggan..hahaha! Sen har jag såklart stekt med olja, känns inte så bra nu då jag börjar få soleksem, men det e bara att smörja in med nån kräm så går det säkert över, sola ska jag iaf göra hela helgen men utan olja då.

Har träffat Maria både tisdag och idag, mycket trevligt. Har inte åkt buss med några skummisar, så där finns inget att berätta =)

Igår var vi på Sollentuna GP, fick biljetter av Albin, tack så mkt. Michel hoppade bra och det var rätt hyfsade resultat i många grenar. Philip vann häcken.. äntligen får han vara hel..kul kul! För typ ett år sen satt vi hos Albin och spelade nåt evighetsspel och det tog aldrig slut, Albin och Micke var färdiga för länge sen men jag o Philip satt o kämpade HÅRT för att få ett avslut, det gick inte... tilläggas bör att spelet e menat för barn från 8 år och uppåt.. eller jag borde kanske inte lagt till det där..hihihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0