Motivation??

Märker att jag helt tappat intresset för det här med att blogga, kanske skulle fixa en ny design och få lite mer inspiration? Egentligen vill jag lägga upp massa foton oxå men det tar sån tid eftersom min dator inte har minneskortsläsare utan jag får använda en kabel och sen föra över med hjälp av nåt program och sen lägga till dom hit.. Har ju önskat mig en liten dator men det är ju egentligen onödigt att köpa då den här ändå funkar alldeles utmärkt.

I torsdags och fredags försökte vi få i ordning hemmet så gott vi kunde, så Liams rum är nu färdigt, iofs blev det ett gästrum än så länge, han ska ändå inte vara där på ett bra tag, så nu får folk gärna komma hit och sova över. Vi har även storstädat inne och klippt gräsmattan, nu är det så mysigt ute.

Lördag och söndag spenderades ute i solen på våran tomt samt på promenader. Söndagens promenad blev 20 km lång, gick fram o tibax till plantagen, kan ju säga att man inte ska ha på sig sneakers om man inte vill ha ungefär 10 blåsor under fötterna samt på tårna, ajajaj, kan knappt gå nu men fick en fin solbränna iaf. Den bättrades på ännu lite mer idag =)

Morsdag firades både hos Ks päron och mina, även jag fick en morsdagspresent trots att jag inte är Ks mamma, han köpte Ingabrittas havrebollar som skulle vara en present från Liam, gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0