Liam och hans pappa

Hur underbart är det inte? När K är med Liam ringer han aldrig mig och frågar vad som ska göras nu utan han klarar av honom helt själv, det är inte så att han är någon hjälte nu och det handlar inte inlägget heller om, men det är skönt att jag slipper oroa mig och kan ha min egentid utan att stressa för att jag måste hem snabbt och kolla hur det går, har tyvärr läst många foruminlägg på pappor som inte klarar av sina barn och att dom kallar sig själva för barnvakter när dom är med SITT EGET barn, helt sjukt det där, man kan INTE vara barnvakt till sitt eget barn, det är ju som om jag alltid när jag är med Liam sitter barnvakt åt honom..nee, det funkar inte så!
Idag ska jag simma igen, innan det blir det IKEA, dit får Liam följa med men sen är det egentid i simhallen, trots att det är hundra andra barn där även fast det är vuxensim, hur nu det går ihop??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0