Körkort I want U!

Jag ska verkligen kämpa hårt för att ta mitt körkort så fort som möjligt. Åkte buss typ runt halva Stockholm i lördags och kände återigen hur skönt det hade varit med bil, slippa trängas med alla på bussar samt att det går ungefär hundra ggr snabbare att ta sig nånstans. Trodde det gick en buss från Tumba till Huddinge så hoppade på den som går åtminstone mot sjukhuset, fick oxå hoppa av där och ta en annan buss då den inte gick hela vägen såklart! Nästa buss kom och vi åkte med den, inte rakaste vägen utan den tog nån omväg oxå..suck! Sen skulle vi från Huddinge till Skäris, visste vilken buss det var och tänkte att det måste gå rätt fort då det bara är Glömstavägen och sen upp mot masmo o skäris, max en kvart borde det ta..så fel jag hade, tog 40 minuter, raka vägen, vad e det??
Sen skulle jag ta buss hem från Skäris, det stod 8 barnvagnar och väntade på samma buss, det var ju bara att ta tåget till Alby och en sväng förbi mina päron så Liam fick mat, stackaren var vrålhungrig ju av allt bussåkande men vilket tålamod han har, helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0