Jag har kissat på mig, tror jag!

Åkte buss idag och satte mig brevid en man med DS, dom är ju rätt roliga men det går tyvärr inte alltid att förstå vad dom säger, iaf så upprepade han varenda hållplats namn, sen pratade han för sig själv, helt plötsligt kunde han typ säga "vretarna, min hatt den har tre kanter"..hihihi! Sen sa han att man inte får prata när bussen åker utan man måste vänta tills den har stannat och så började han prata nåt om flygplan, iaf så kommer vi till hållplatsen innan jag skulle hoppa av och han säger helt plötsligt, "jag har kissat på mig", följt av tystnad och sen orden: "tror jag"...jösses, det var så jag inte kunde hålla mig för skratt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0