Inte sova men börjat med smakisar

Lilla plutten har inte sovit bra den senaste veckan, eller han sover bra när han väl sover men sen helt plötsligt väcker han alla med sitt helt hysteriska gallskrikande, man tror nåt har hänt och så ser man att han bara sover för fullt, jobbigt men tror det börjar avta nu, han har börjat jollra mer igen och vara som vanligt på dagtid, hoppas hoppas vi får sova ordentligt denna natt, han som precis skulle börja få sova i egen spjälsäng, har inte hjärta nog att lägga honom där i ännu eftersom han behöver närhet..men snart så.. En sak vi däremot har börjat med är ju smakisar, så roligt, gav honom morotspuré i måndags, han kollade på mig med en min som sa allt: "vadå, ska JAG ÄTA det här?? Vart tog mjölken vägen??" Sen har jag även gett honom grötsmakis tre ggr, det är ungefär samma min där..så gullig!


Kommentarer
Postat av: Micke

Söt rackare! :)

2009-06-28 @ 21:26:39
URL: http://www.mikaeljakobsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0