I Simhallen del 1047289575

Typ så, det är ju som jag tidigare nämnt vuxensim där efter 18 på torsdagar, vi går i bassängen fem i sex och då e det tre ungar på den sidan där man får leka, de har sju banor varav tre var för motionssim, jaja, dom går väl snart trodde vi.. o sen e alla banor bara för simning, 18.10 höll dom fortfarande på och tog upp fyra banor så vi var hur många som helst som trängdes på de resterande tre banorna, jag gick och frågade en i personalen ifall det inte längre var nån vuxensim, då kom han med mig in i simhallen och skulle kolla om inte ungarna va borta, då precis stack dom, sen nämnde jag att det ändå ligger kvar en fet leksak som tar upp tre banor av sju, den måste ju flyttas, då får jag till svar: " nee, den får ligga kvar, den är så jobbig att ta bort, sitter fast i botten med tunga dunkar och så" eeehhh, va?? Serviceyrke eller?? Skulle jag svarat så på mitt jobb att nee, jag orkade inte klä på era bebisar vinterkläderna och skorna idag för det var så jobbigt så skulle jag förmodligen inte ha ett jobb att gå till dan efter..
Undrar varför man då annonserar att man har vuxensim och sen låter alla barnens leksaker vara kvar?? Som tur e hörde en annan i personalen det och kom dit och lossade på repen och vips så var den borta, inte alltför svårt att ta bort den med andra ord, men om det nu är så jobbigt att jobba där kanske alla ska sluta gå dit till den simhallen så kan han ju börja söka efter ett annat jobb där inget är jobbigt..smart va?? Sååå...nu har jag gnällt av mig tillräckligt! Vad skönt det kändes, ska ta lite pankis och sova sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0