Helgens bravader

I fredags åkte vi återigen till IKEA, denna gång för att byta ut den där förbannade barnstolen, vi öppnade tom den nya kartongen där bara för att se att alla FYRA delar var med, och det var dom, tur det, för kön till återköp & returer var låååång, vi hade 40 nummer innan oss! Kom hem först åtta, och på bussen, återigen..suck..det blir alltid massa busshistorier, iaf, så fanns det en full man som började jävlas med en tjej i min ålder, jag hade Liam i famnen och han var så obehaglig (gubben alltså, inte Liam) och ställde sig precis bakom oss och gormade och hotade att slå henne och allt möjligt, hade lust att hoppa av men då hade jag aldrig kommit hem, som tur är hoppade han av sen efter ett tag, men Liam hade stoooora ögon och kollade på mig med en sån konstig min och jag log för att han inte ska märka att jag oxå ogillade gubben...!

I lördags fixade K min klädkammare, så nu ska inget rasa, och gör det ändå det så är nåt allvarligt fel med gipsväggen! Sen var vi på en tre timmar lång promis, eller den var uppdelad i två delar, gick först och mötte mamma, hon kom hem till oss för att passa Liam när vi skulle köra, dock började det regna så vi skippade körningen men bjöd henne på ugnsstekt lax och hasselbackspotatis och sås iaf, lax e ju hennes favvorätt! Sen efter middagen gick vi ut igen på promis, del 2.

I söndags körde jag från Alby till Kungens Kurva och tibax, det var riktigt nervöst, gick för det mesta bra, ja, ingen skadades ju, men missade några smågrejer, dock inget allvarligt som inte går att fixa med mer träning, rätt spännande att köra i så många rondeller oxå, har ju innan bara kört i två st.. K sa dock att om han inte varit med hade bilen redan varit kvaddad, hum, undra vad han menar med det?? Men det heter ju trots allt övningskörning av en anledning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0