..det mesta regnar bort!

Eller hur gick låten nu igen? Nåja, midsommar regnade iaf bort totalt, vi gjorde inget alls, eller jo, vi målade färdigt Ks gym, riktigt fint blev det, flyttade även garderoberna till sovrummet, passade bra där och det blev mysigare samt att det blev mer plats i gymmet, flyttandet tog dock 3 timmar, var tvungna att skruva isär garderoberna för att kunna ta dom till sovrummet, men vi funkar ju så att har vi bestämt oss för att göra nåt så gör vi det, punkt slut.
Sen hade jag lovat att fixa i ordning garderoberna oxå eftersom vissa av kläderna har hamnat lite hur som helst, inte så fint vikta mm, ojojoj, vad jag ångrade att jag lovat nåt, det tog hur lång tid som helst, han hade alltså 40 linnen, 30 pikéskjortor, ungefär 30 tröjor, alltså t-shirts, massa finskjortor, collegetröjor...det tog aldrig slut... Suck suck!! När jag var färdig kom han o kollade och tyckte jag hade gjort för mkt, har ju lagt allt i färgordning, hahahah! Så nu ska det oxå hållas så, det har han lovat..sen frågade han om vi inte skulle åka till Vingåker snart, eehh, behöver du verkligen mer kläder??
Jag som trodde jag hade mycket kläder..

Igår målade vi även övre hallen, så nu är det bara trappan kvar, det blir bara lite svårare att komma åt men det får funka ändå, har även funderat på att kanske lasera fulfurun utanför bastun, vore najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0