Bröllopsklänning och annat

Imorgon ska jag förbi öppna förskolan och hämta Liams gipsavtryck, har funderat på om jag skulle spraymåla den i samma färg som min gipsmage, kanske guld?? Sen ska jag gå till alby och dejta Maria lite, eller vi ska ju promenera hem då, men måste få lite uppdateringar, var ju nästan två veckor sen vi sågs, alldeles för länge..
På onsdag åker jag till stan och kollar bröllopsklänningar och brudtärneklänningar, jag ska va tärna i september, roooligt!
Torsdag är det simning igen och övningskörning oxå, kanske övningskör imorn oxå förresten. Hoppas på att träffa Carro oxå, hon är gravid och ska föda i aug e det beräknat, vi ska väl ta en fika eller nåt sånt.
Fredag har jag inga planer ännu, lördag och söndag spenderas nog i Sollentuna, det är SAYO, har varit där nästan varje år sen snart 20 år tibax och fått en grym solbränna, konstigt att det alltid har varit supersoligt väder den helgen, varje år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0