Skruttväder

Alltså om vädret fortsätter vara som det är nu så tror jag minsann det får bli en sistaminuten sen i augusti.. Det åskar och regnar, ibland öser det ner, ibland lite mindre regn, men det regnar... Det är så typiskt semesterväder.. Tur att vi fick en fin vecka förra veckan åtminstone, eller veckan innan kanske det va?? Nu när jag rakade benen och peelade kroppen märkte jag att den färgen jag fick då tyvärr flagnar bort..trååååkigt!

När jag sen ska packa undrar jag oxå om jag bara skulle ta med mig regnkläder..?? Finland lär ju inte ha bättre väder än Sverige.. nåja, jag har ju tid på mig att kolla väder mm, än åker vi ju inte!

Nu får det bli en kopp kaffe i brist på sol =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0