Mycket att göra

Har massa kvar att göra innan Finlandstrippen så det är tur att vi inte åker riktigt ännu då, och nu när det ska packas e det ju inte bara mina kläder och grejer som ska med, Liams saker hamnar oxå i min väska, så med andra ord har jag inte plats med massa skor..hahaha! nee, men vi ska ju mest vara på landet och hälsa på släktingar och sånt och då behövs inga högklackade skor, festskor och annat.

Imorn ska jag äntligen till frissan och klippa mig, sen ska jag förstora ett kort som ska med till farmorar och mormor, fastrar och mostrar.. det ska även tvättas, rensa akvariet och sen så skulle vi ju ta en picnic, jag, Maria och Katja, får se om det blir nåt eller vad vi gör, de har ju tyvärr lovat regn och det känns ju inte alltför lockande att sitta på en filt i det blöta gräset..jaja, vi kan ju alltid vara hos nån annars!

Jag är glad att jag för en gångs skull är ute i god tid med att börja planera vad som ska tas med o så, är en extrem listmänniska, tror jag redan har 5 listor..hihih! Men det är bra med listor så man inte glömmer bort nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0