Its my birthday, im gonna party like..

..o så vidare.. Då var man ett år äldre, 27 redan..oj vad tiden går fort!
Fick trevliga presenter, ett wiispel så jag kan komma i form här hemma medan Liam sover, sen en spikmatta, pengar och trisslotter.. vann 75 kr, så jag ska hämta tre nya lotter och då ska jag banne mig komma till tv o skrapa fram massa pengar varje månad i flera år.. mm, det har jag bestämt!

Hade födelsedagsfika i tisdags och imorn har vi bjudit hit lite folk på grillkväll och dricka, hoppas det inte börjar regna som dom helt plötsligt hade lovat.. Jaja, i värsta fall får vi grilla och sen sitta inne, det funkar ju oxå!

På söndag ska vi fira Johannes som fyller 5 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0