Vårdcentralen..??

Jag har flera ggr skrivit om detta o gör det återigen, man ska inte ta kontakt med vårdcentralen, eller klart man måste om man måste men man får ju knappast nån hjälp där. Min husläkare har teletid från 8.10 o framåt, jag ringde prick tio över o då var hennes kö avstängd..va?? redan tänkte jag.. har försökt ringa henne i en veckas tid nu men inte kommit fram, så jag blev så förbannad så jag ringde växeln och sa till dom att dom får fixa så hon ringer upp eller nåt, jag har inte tid att sitta och ringa henne dag ut o dag in. Sagt o gjort, nån ringde upp mig o sa att dom nu satt mig i hennes kö, då var klockan nio, än har hon inte ringt mig. Visste väl att det skulle bli så, o tur e ju det, för jag ringde dit igen och pratade med en sköterska som sen sa allt jag behövde veta. Irriterande då att en annan som svarade där förra måndagen sa att jag måste ringa min husläkare för att få reda på det jag ville. Ingen vet ju nåt, eller dom vet säkert mycket saker, men dom har ju inte samma kunskaper om saker och ting.

Imorn e det jag som ringer BM och tvingar henne att ge mig en tid till deras läkare, har så ont i ryggen så jag inte längre kan sova ordentligt, och får ju bara ta alvedon o dom hjälper ju absolut inget alls.

Nu e det idrottsgalan, men tyvärr ingen Robert Gustafsson, han har ju varit höjdpunkten alla år han varit med "jag e inte bitter"...klockrent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0