Utgång eller inte?? Thats the question..

hum, jaa, hur ska jag göra nu då? Kai stackaren har dragit på sig feber och kan inte följa med. H var på kryssning o kom hem nyss, så hon ska inte heller dit, så nu vet jag inte hur jag ska göra, jag börjar oxå känna mig dålig i halsen men om jag bara skulle ta en snabb sväng ner dit, o sen hem igen, finns ju massa folk där som jag känner... jaja, får se hur det blir, har ju inte ens bestämt kläder ännu.

Tonade håret nyss, det blev lite mörkare, kändes som det behövdes göras nåt eftersom jag oxå klippte mig i tisdags. Sen skulle jag oxå raka benen och guuuud så svårt det är med den här magen, allt blir väldigt annorlunda och svårare när man är gravid, det är ren fakta och det är bara att acceptera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0