Trevlig fika

Idag var Maria o Katja här o fikade, det var trevligt som alltid, skvallrade o pratade allmänt om livets stora gåtor! 
Innan de kom städade jag, eller ja, så gott jag kunde, måste dock köpa en ny matta eftersom jag höll på och dammsög EN matta i säkert en halvtimme, eller så kändes det bara som så. Foglossningen gjorde sig återigen påmind, det blir bara värre för varje dag som går, nu går jag som en gravid kvinna, alltså vankar som en anka. En månad o en vecka kvar ungefär så det borde man ju stå ut med, men vissa stunder tycker jag dock att jag varit gravid tillräckligt länge och att bebben kunde få komma ut nu!

Nu kollar jag på asos och tänker kanske beställa nåt, men frakten e ju så hemskt hög, 200 kr för ett par skor, men även för två par, så då kanske man ska passa på att köpa fler par när man ändå ska beställa.

Igår klickade jag hem ett fint klädesplagg på clubwear, halva priset var det så jag kunde ju inte låta bli att köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0