Tillväxt UL

Var på andra tillväxtultraljudet idag, bebben växer riktigt bra, nu skiljer det bara -9,7% från det "normala" jämfört med för två veckor sen då det var -12,5%. Dessutom e det bara 129 g kvar till normal födelsevikt och jag har ca 4 veckor kvar så nog borde han hinna växa tills dess. På måndag har jag tid hos BM och läkaren, får se om dom sjukskriver mig sen då resten av tiden.

Hämtade alla mina grejer från jobbet idag oxå, kändes lite konstigt, men samtidigt skönt att slippa tänka mer på det där och bara koncentrera mig på bebben och mig själv.

Köpte cocosbollar i massor, jammii, dom va så färska så dom smälte i munnen... tror jag ska ta med några och svänga förbi Maria, stackaren kan knappt sitta eller ligga, vurpade utanför sjukan och gjorde illa nacken och svanskotan...ajajajaj, tur det inte va värre ändå, kunde ju ha fått hjärnskakning eller vad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0