Sista julmaten

var precis hos päronen och åt sista julmaten för detta år, eller iofs, inte detta år men sista för nu, man får ju hoppas att man äter julmat sen igen när julen är här. Dock pratade vi om att man ju faktiskt kan äta den maten även fast det inte är jul, det är bara det att man skulle aldrig komma på att laga julmat mitt i sommaren tex.

Ska snart ta ett långt bubbelbad och sen ha lite ansiktsmask och hårinpackning o ha lite hemmaspa.
Mådde inte så bra tidigare på dan så måste pigga upp mig lite. Dessutom kan man försöka vara lite fräsch till jobbet så man åtminstone låtsas se ut som om man är utvilad.

Imorn ska jag o Maria gå o kolla innebandy, så kommer hem först efter 22 på kvällen, och vi som lagade potatisgratäng och köttfärsbiffar till imorn, o det får jag njuta av först på torsdag, kanske blir det ändå att jag provsmakar lite snart.

Idag börjar top model igen, men den kommer samtidigt som shear genius, får "pippa" dom kanalerna, alltså picture in picture, inget annat pippande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0