Shopping och utgång

Alltså fy vad tråkigt det är att gå och shoppa nu med denna mage.. Åkte till stan för att köpa amnings-bhn o hittade iaf den jag var ute efter, riktigt ful e den men jag har ju inga val direkt plus att ingen kommer ju se mig i den, ja, Kai o bebben då såklart men ingen annan så det får ju va lixom.
Hittade jättemkt fina kläder men det går ju inte att prova dom med denna mage, eller det går ju men kläderna ser inte ut som dom kommer göra när magen e borta, alltså kunde jag inte köpa nåt av allt jag såg, visserligen bra för då sparar jag ju pengar.

Imorn ska vi ut, undrar vad för reaktioner man får från folk, jag menar, hur ofta ser man en höggravid kvinna ute som festar.. iofs så kommer jag väl mest bara sitta o smutta i mig läsk, urk, jag som knappt gillar läsk. Orkar knappast dansa som förr i tiden.. dessutom går jag säkert hem tidigt oxå, wow vikken utekväll..hahhaa!

Nu ska jag vila min onda rygg lite, sprang ju lite för att hinna till pendeln och det borde jag ju absolut inte ha gjort, kan ju knappt lyfta fötterna när jag springer eller försöker springa, sen tar jag bara tio cm steg..hehehe, måste se rätt roligt ut, sen skulle jag upp för kanske 40 trappor o då fick jag världens mjölksyra mitt i o höll på att missa pendeln ändå. Alltså mjölksyra...hallåå, det får man ju först när man kört stenhård träning, o 40 trappor e INTE stenhård träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0