Shoppat lite

Kai skulle skjutsa sina päron till Arlanda så då passade jag på att åka till IKEA o Skäris. PÅ IKEA tänkte jag köpa lite grejer till bebbens rum men det fick vara, får ta det när han e med så jag har nån som orkar bära sakerna. Det blev iofs ändå något hit till hemmet, hittade svarta tallrikar, så himla fina o rea var det oxå, perfekt. Sen åkte jag vidare till Skäris och köpte en fleeceoverall till bebben, så gullig var den så den kunde inte lämnas, köpte storlek 62 eftersom dom växer så snabbt i början så det va ingen idé att köpa mindre storlek.

Tog en snabb sväng förbi MQ oxå eftersom Kai redan hann komma och hämta mig, såklart hittade han en jacka där som han har letat efter i ett år, dessutom var den 50% nersänkt, jag som precis hade klagat över att allt som är på rean efter jul alltid bara är det fulaste affärerna har, o så hitta han den, klart den skulle med, dessutom fanns det bara en sån kvar o just hans storlek, ibland har man tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0