Ny design?

Jag funderar ju starkt på att fixa en ny design här på sidan, dock har jag helt glömt bort hur man gjorde med alla koder o grejer, det fanns nån sida som förklarade exakt hur man gjorde men jag minns såklart inte vilken sida det var. Dessutom tar det tid att fixa en schysst design men det vore kul att börja blogga nu igen o ha en ny blogg, eller den e ju gammal men den skulle kännas som en ny blogg!

Nu tänker jag bläddra igenom H&M katalogen som kom idag, e ju såklart sugen på att köpa lite nya kläder, har inte gjort det nu sen magen började växa, iofs finns det ingen anledning att köpa större kläder där magen får plats bara för att sen om nån månad få hänga in dom längst in i garderoben och aldrig mer använda dom.
Åkte ju till Vingåker i mellandagarna och gissa om jag var sugen på att köpa några par jeans, men icke.. får snällt vänta ett tag till! Gaah, blir tokig snart om jag inte får shoppa nåt, låter som abstinensbesvär här tror jag! Men har ju varit väldigt duktig, har inte köpt skor sen minst tre månader tibax i tiden, det måste vara nytt rekord!

Snart får jag iaf börja köpa kläder till bebben, alltid nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0