Nervös..??

ja, den frågan har jag fått svara på många ggr, om jag är nervös inför förlossningen, men jag kan ju inte påverka den så himla mycket, bebben ska ut hur mkt man än kämpar med eller emot.. så jag är faktiskt inte ett dugg nervös. Kanske har jag inte riktigt fattat det ännu eller så e det ju så jag funkar helt enkelt. Det var likadant när jag tävlade i friidrott, jag var inte direkt nervös inför en tävling och det sägs ju att man ska ladda som inför ett maratonlopp så det e ju ba trycka i sig massa kolhydrater o köra...

Idag var nog min sista dag på jobbet, bm sa att jag måste vara hemma nu och börja vila ordentligt, så det tänker jag göra, inget annat, inge städa o diska o fixa o trixa. Skönt att hemmet är i någorlunda ordning redan så jag slipper tänka på det.

Snart e det top model och shear genius, typiskt att dom ska komma samtidigt, visserligen kommer top model i repris på söndag men orkar ju inte vänta så länge så får helt enkelt kolla på båda samtidigt, tur vi har en tv som kan dela bilden i två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0