Myndigheter..

...suck, säger jag bara!

Har försökt fixa med papper till skatteverket om jämkning, allt var rätt ifyllt förutom att jag hade glömt fylla i en ruta, gjorde det sen o skickade tillbaks papprena till en tant som sklulle ha dom till sig direkt. Rignde dit igår för att klolla om papprena har kommit fram, då svarar hon helt nonchalant att det har dom minsann inte gjort o att dom har gjort omorganisationer på kontoret och därför finns inga papper hos henne, va fan, så det e mitt fel då att dom flyttar runt? Sen säger hon också at jag måste prata med min arbetsgivare för det är dom som ska fixa jämkningen...ehum, va?? Jag ska ju få jämkning på bolånet, inte på min skatt på jobbet, min arbetsgivare borde väl inte behöva bry sig om mina bolån direkt! jaja, vi la på och så ringde killen upp till dom istället, han kom fram till deras servicetelefon och killen som svarade var väldigt tillmötesgående och kollade upp om våra papper hade kommit in, och det hade dom ju såklart gjort! Jävla kärring alltså, hon ljög mig rakt upp i ansiktet, sparka såna typer som har ett serviceyrke men inte kan hjälpa människor så skulle vi kanske inte ha så hög skatt i landet...

Idag skulle jag ringa min läkare oxå bara för att kolla om jag verkligen e allergisk mot penicillin, kl. 8 öppnar hennes telekö så jag ringde direkt då o så säger hennes telesvar: "min telefonkö är avstängd för tillfället", men va bra då, inte min dag idag heller känns det som!

Ryggen kändes lite bättre idag men då hade vi oxå studiedag där jag fick sitta på sköna soffor. Men nu börjar jag känna smärta igen och vet inte hur länge till jag kan gå såhär, beeeeebis, kom ut nu o sluta plåga min rygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0