Morgonpromenad

Idag har varit en riktigt härlig dag. Vi vaknade tio över nio men låg i sängen o drog oss till halvelva, sen upp och äta frukost, därefter ut och gå en promenad i det kalla vädret, eller det var inte så kallt, blåste mest. Nu har jag oxå hittat några bra vägar jag kan börja gå sen med barnvagnen. Vi hämtade ett paket samtidigt, jag och paket alltså, hopplöst. Det var iaf en jacka och fleecetröja, vilket behövs nu när jag ska börja gå ut och gå mycket. Även en bikini hade kommit, eller hade ju inte direkt kommit av sig själv, jag har ju faktiskt beställt den. Nu ska jag sätta mig med H&M nya katalog och beställa mer, snart kommer dessutom alla mina gamla kläder sitta så fint igen, magen har ändå vuxit lite så allt får jag inte längre på mig. Ska bli så skönt och komma i form lagom till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0