Lugn och skön dag idag

Tog sovmorgon, man måste ju passa på nu är det fortfarande går, snart e det helt omöjligt antagligen. Gick en sväng till centrum och fixade digipass till bankens internettjänst då det behövdes för att kunna skaffa e-legitimation, vilket tydligen underlättar när man ska ha kontakt med försäkringskassan sen angående föräldrapenning mm. Köpte ingredienser till potatisgratäng oxå, det ska tillagas imorn eller ikväll, jammii!

Läste ut boken "el choco" idag, den var riktigt bra, jag som aldrig läser böcker blev förvånad över mig själv som faktiskt orkade läsa hela 400 sidor, iofs läste jag över 300 av dom på sjukhuset då det inte fanns nåt annat att göra och man fick ju inte röra sig så långt heller då jag var kopplad till en ekg-apparat, kändes som jag satt i fängelse där, hehehe!

Nu ska vi snart ut på en promenad, så frisk och kallt ute, mysigt, sen blir det nog lite varm bastu efter det,  gud, vad jag älskar att bo såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0