IKEA

Snart blir det en tur till IKEA, där ska det handlas massa nödvändigheter. Bebbegrejerna e nödvändiga, sen kommer jag säkert hem med nåt som inte är lika nödvändigt men "bra att ha" grejer.

Ska även förbi babyland och köpa eller åtminstone kolla en bilbarnstol, det är ett absolut måste att ha. Och nu skulle ju bebben kunna komma närsomhelst och det går ju sen inte att åka hem från BB utan att ha en sån.

Ska ta lite mer kaffe, sov ju helt värdelöst inatt igen så det behövs nog många koppar för att orka vara vaken hela dan.

Det skulle behövas städas här oxå, nån frivillig?? Min rygg lär ju inte palla dammsugningen direkt.
Dessutom kom jag ju på att jag skulle laga massa storkok nu i helgen o så tar vi magfoton igen... hoppas dom lyckas lite bättre än sist.

Igår var jag hos Maria och kollade Lets dance o umgicks, mycket trevligt.

Jo, kaffe var det visst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0